grenslandpad.reismee.nl

Ik zit in Bath

Ja, je komt zo nog eens ergens. Maar ik kan mij niet heugen dat ik ooit in Bath heb gezeten. Wel lekker toeven hier in de tuin bij vrienden op de fiets. Helaas zijn die vergeten dat ik er zo rond 16.00 uur zou zijn, dus er is niemand. Ondertussen wel telefonisch contact gehad en ze komen er aan. Ondertussen zit ïk in de zon mijn verhaaltje maar te maken. Gisteren startte ik vanuit mijn adres direct verkeerd. Na enkele honderden meters kwamen dingen mij bekend voor van de dag ervoor en dat is niet goed. Dan maar weer de goede richting zoeken. Het was een bewolkte ochtend en door het uur tijdsverschil behoorlijk kil. Maar dat veranderde na de middag en het werd weer een stralende dag. En dat vonden veel mensen blijkbaar. Druk met fietsers en wandelaars. De mensen van mijn onderkomen waren ook fietsersen behoorlijk fanatiek ook. Meneer had ooit de ronde van de Hoeksche waard gewonnen. Wel leuk om te ervaren hoe het bij mensen thuis toegaat trouwens. Mevrouw vroeg bij elk feit dat ze vertelde bevestiging van haar man : hé René? René kreeg echter de kans niet om te antwoorden maar daar had hij zich al lang bij neergelegd blijkbaar. En zij verwachtte eigenlijk ook geen antwoord meer.

Lange dag dus gisteren die eindigde in de buurt van Essen, aan de grens. Deze keer bij een alternatief gezin. Meneer had helaas veel fysieke problemen waardoor mevrouw teveel had opgeofferd voor hem. Ze deed nu allerlei alternatieve vormen van bewustwording en dat bracht haar meer in balans. Je moet vooral met jezelf in gesprek gaan begreep ik. En vooral jezelf naar binnen keren. Dat was vanochtend blijkbaar goed gelukt want op onze afspraak om om 08.00 uur te ontbijten laag alles nog in diepe rust. Na hard roepen, zelfs in hun privé vertrekken werd mevrouw wakker. Going dus laat op weg.En nu dus in Bath, ook weer wachtend. Improviseren hoort erbij. Dat was het wel weer. Dank voor jullie reacties. Leuk.

Reacties

Reacties

Adrie

Zo leer je nogeens wat onderweg.

Feikje

Leuk om je verhalen te lezen. Nog veel wandelplezier.

Peter

In Bath is altijd heel ontspannend, maar het is altijd even wachten totdat je er ook echt in kan. Had je kunnen verwachten! ;)

Evelien

Haha?
Never a dull moment.
Onze Lieve Heer heeft ook rare kostgangers. Dat merk je maar weer eens.
Volhouden maar??‍♀️

Rose

Je maakt weer heel wat mee! Met het weer tref je het nog steeds! De foto’s zijn mooi!
Veel plezier verder!

Gertjan

Dag Jaap, mooi verhaal weer, al is telkens vergeten worden toch iets minder. Als je stopt met wandelen,is relatietherapeut denk ik wel iets voor je?

Jeanette

Leuk verhaal, je maakt zo nog eens wat mee

Henk van Hal

Mooi verhaal weer Jaap en zo zie je maar weer elk huisje heeft zijn kruisje.

Tineke en Piet

Laatste etappes zijn alweer in zicht Jaap,nog even volhouden.
Nu wel de goede kant op lopen , als de zon schijnt moet hij je rug verwarmen
(Tip) 's morgens

Ellen

Te veel is ook niet goed hahaha
Goede reis verder

Tineke van Kranenburg

Wat een leuk verhaal Jaap,nog een paar etappes dan weer richting Strijen ook weer fijn toch.nog veel loopplezier.

Wim en Helen.

Je geduld wordt wel op de proef gesteld.
Ah je hebt de tijd aan je zelf.
Nog een paar dagen en je bent weer op je eind bestemming. Succes nog verder met lopen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!