grenslandpad.reismee.nl

Einde(loos)

Lopend in Zeeland maakt wat het weer betreft niet veel verschil met de dagen ervoor. Vertrekkend vanuit Bath waren er enkele spetters maar daar bleef het bij. Ongelofelijk dat je al 14 dagen geen regen hebt gehad. Alleen de temperatuur is een stuk lager nu. Voor mij niet erg trouwens. Lopend naar Bath kreeg ik last van mijn kin. Ik dacht direct aan weer een ontsteking maar in het weekend kan je geen contact krijgen met Erasmus. Maandag lukte het wel. De chirurg wilde mij toch "even" zien. Afgesproken om dinsdagmiddag laat in het ziekenhuis te zijn. Gelukkig kon ik dinsdag heel vroeg ontbijten omdat zowel gastvrouw als gastheer heel vroeg moesten gaan werken. Met Marijke afgesproken dat zij mij met de auto zou ophalen in Kruiningen of in Hansweert op mijn volgende overnachtingsplaats. Ik was vroeg genoeg om naar Hansweert te lopen. Gelukkig was de eigenaresse thuis en kon ik mijn douchen en omkleden. Dan snel "even" naar Erasmus. Uitslag: inderdaad ontsteking. Kon in het ziekenhuis direct antibiotica kuur ophalen en spoelmiddel. Dan weer terug naar Zeeland. Net voor het avondeten weer daar zodat ik kon genieten van een bord spaghetti. Eigenaar is halve Italiaan Duits dat smaakte. Vandaag weer verder. Zoals ik als titel schreef zon de stukken hier soms eindeloos lang en recht. Heb mooiere dagen gehad. Ook heel moeilijk om aan onderkomens te komen, maar ik ben nu voorzien. Zit nu nota bene in een compleet chalet op een camping. Ook het einde komt al in zicht. Morgen door de Westerscheldetunnel met de bus naar Terneuzen en dan even België weer in. 1 overnachting daar een dan op naar Sluis waar Marijke ook maar toe komt.

1 na laatste verslagje alweer. En weer bedankt voor jullie reacties.




Reacties

Reacties

Lieneke

Tjeetje Jaap ff naar het Erasmus ?
Hopelijk heb je niet teveel last van de ontsteking. Leuk om je verhalen vol met humor te lezen. Veel succes met de laatste loodjes??

Ad

De laatste loodjes. Je bent er bijna. Jammer van de onderbreking vanwege die ontsteking. Succes verder. Het waren weer leuke verhalen en mooie foto's de afgelopen tijd. Benieuwd wat er voor de toekomst op de planning staat.

Wim en Helen.

Zo dat is vervelend Jaap een ontsteking. Gelukkig dat je snel terecht kon in het Erasmus. Sterkte ermee en beterschap.
De laatste loodjes en een gezellig weekend met Marijke in Sluis.

Jose de Klerk.

Jeetje nog even tussendoor naar 't emc.
Hoop dat de AB kuur snel aanslaat.
Fijn dat 't eind in zicht is, er komt nog sneeuw aan. Ik hoop dat je die voor bent!

Ellen

Sterkte met de kin en je bent er bijna je bent er bijna maar nog niet helemaal. Succes de laatste dagen

Rose

Jeetje Jaap, het zit je niet mee! Lopen met een ontsteking is niet best! sterkte en beterschap!
Succes met de laatste loodjes!!!

Marjolijn

Fijn dat je zo snel in het Erasmus terecht kon, Marijke ingeschakeld en de goede medicijnen gekregen en dan weer verder op pad. Super goed hoor.
Geniet van de laatste dagen en het weekend samen.

Tinie

Ha Jaap. Wat een verhaal, en je snelle reactie om gelijk naar Z-Huis te gaan.. Op dat moment ga er heel veel door je heen .. Na de antibiotica loop het goed af hopelijk . Nog paar dagen ??‍♂️ Weer fijn om thuis te zijn! Groet van mij. Tinie

Tineke en Piet

Hoi Jaap, dat is een heftig bericht even tussendoor naar het Erasmus.
Hopen dat de antibiotica helpt en dat je het laatste stuk toch nog kan genieten endat je het rondje Nederland kan sluiten
Groeten uit een koud Strijen.

Jeanette

Jeetje dat was even heftig, hopelijk helpt de antibiotica snel
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!